Мешканка Шостки втратила 150 тисяч гривень після розмови з псевдобанківським працівником
На Сумщині знову активізувалися телефонні шахраї, які представляються співробітниками банків і виманюють у громадян гроші. Лише за минулу добу в області зареєстровано три такі випадки.
66-річна жителька Конотопського району отримала дзвінок від «працівника банку», який переконав її, що з рахунку нібито намагаються зняти кошти. Після того як жінка повідомила конфіденційні дані картки та одноразовий пароль з SMS, аферист заволодів 30 тисячами гривень.
Дві 59-річні мешканки Шостки також потрапили у пастку шахраїв. Під приводом «захисту коштів» зловмисники переконали жінок самостійно перерахувати гроші на «нові безпечні рахунки». У результаті одна з потерпілих втратила 13 165 грн, а інша — 150 тисяч гривень.
Поліція відкрила кримінальні провадження за ст. 190 Кримінального кодексу України («Шахрайство»).
Правоохоронці закликають громадян бути пильними: банківські працівники ніколи не телефонують клієнтам із вимогою повідомити паролі чи переказати гроші. Якщо у телефонній розмові йдеться про ваші рахунки — одразу кладіть слухавку.